26 Februari

Idag är jag den gladaste Emelie som man kan möta på tror jag :) Ikväll har jag varit och arbetat på ett gammalt ställe, det var riktigt skoj att komma dit igen :)

Jag har fått ytterliggare fem dagar att arbeta och då blir det natt. Det ska bli intressant. Har aldrig jobbat natt på det stället innan :)

Sedan imorgon så ska jag gå bredvid på morgonen på ett annat ställe :) Göttit :)
Var också uppe och skrev in mig som vikarie på särgymnasiet kommer bli mysigt att få vara där lite också :)
Sedan har jag tagit kontakt med en brud idag så att jag kan bli kontaktperson. Har skickat iväg lite information om mig själv till henne nu innan ikväll. Så får hoppas att hon hittar någon som  min personkemi passar ihop med.:D Många bollar i luften, jag vet ! Men jag vill testa och vill veta om det är något för mig och absolut såklart så vill jag ju också ha pengar.

Men det ska verkligen bli super intressant :) Och dunderkul !! =)

Sedan nu på fredag vet jag inte riktigt om jag ska åka till killen i sävsjö, eller om man ska ta och vara kvar här hemma och kanske umgås med brudarna . Torsdag blir det iaf hockey hemma hos killens farsa och morsa och lunch :) hehe... Sååå mysigt ! :) Åh på söndag äre dags för babysim :)

Men nu blir det att sova, för nu är jag trött ! Natti natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback