25 januari

Ytterliggare en helg har gått och jag har hunnit med en jävla massa. Dock ingenting i min lägenhet, men det får bli till veckan.

I fredags var jag och älski hemma hos mig och bara tog det lungt. Det var grymt skönt ! Loooove var en aning trött så jag gick till Willys och handlade lite godis. När jag sedan kom hem och la det i fejjan på han vaknade han till ordentligt. haha.. Så sött (A)

Lördagen spenderades på hockey i jönköping. Vi kikade på LHC och HV :) hehe... riktigt skoj ! :) Många som inte gillade domarn och skrek en himla massa. Men, men..Frukost hemma hos henkes föräldrar .hehe. blir så om man sover länge.

Lördagskvällen drog vi hem till min mor och far och sov över. Sedan var vi iväg på bugg idag , sketa kul är det verkligen :) Fick med oss Mulle också, trodde aldrig att han skulle hänga med. Men det gjorde han :) Så nästa söndag då jag har babysim får pojkarna åka själva. hehe..
Jag & älski har tagit hand om hans kära fiskar med ikväll, har rengjort i akvariumet :) Skojsigt vare :) Men nästa gång blir det att skrubba varenda sten...mohahah...

Imorgon blire dags för arbete igen, känns super duper kul. Dock är det sista veckan på mitt 6 månaders vikariat. Så man får väl ta och sörja lite denna veckan oxå. Men får hålla tummarna för att dom ringer snart igen om att de vill ha hjälp :)

Har fått in lite arbete nu till februari. Känns super skönt ! Lite nätter och dagar, =) Sedan ska jag gå och skriva in mig på ett nytt ställe också :) Så det blir nog sketa bra :)

Nu ska jag ta och sova lite tror jag. Så man orkar upp till bussen senare idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback