2 Januari 2010

Nu är vi inne i år 2010, shit vad tiden går snabbt :)

Nyårsafton spenderades hemma hos mor och far i Ingatorp. Var en lugn nyårsafton med lite badtunna och öl. Mycket mysigt!

Sitter just nu och kikar lite på tv medans mitt gullefjun ligger och sover. Han gick ju inte och la sig förrens klockan 4 imorse. Så då får man ju faktiskt skylla sig själv lite. hehe... Fast, det var väl ett svar på att det var skönt i badtunnan :) hehe...

Senare idag ska mitt hjärta iväg på hockey med sin far. Tyvärr, så fanns det ju inga biljetter kvar till mig . :( Men ska ju med på nästa match så det ska bli skoj :) Så jag får väl se vad jag ska hitta på här hemma, time for cleaning...kanske... Om jag orkar d.v.s.

Men nu blir det att stänga av datorn och tv för att sova tror jag.Är en aning trött jag med, trots att jag inte var uppe såvidare sent på nyårsafton.

Bulgarien i augusti. Jenny skulle egentligen följa med mig dit, men Henke får följa med istället. Som tur är, så är hon ju inte som vissa andra, som blir sura och ber en fara och flyga. Utan mer förstående. Så nu är det bara att försöka ändra namnet på min sovpartner i mitt dubbelrum ;P hehe... höhö, tänk inget snuskigt för faasen !!! :O

Natti , natti !

Gott Nytt År på Er Alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback