24 februari

Jahopp, var inne och kikade min lön som jag ska få denna månaden på internet banken. Den såg inte lovande ut :( 920 kr, hur långt kommer man med det ? mjaa, inte vidare långt.

Ringde till lönekontoret och kollade om det verkligen stämde. Kollade lönespecifikationer. Efter mycket om och men fick jag ge mig .

Har ju haft en månadsanställning till januari ut. Vilket betydde att jag inte fick arbeta någonting utöver . Om inte de ringde om jobb till eftermiddagskvällarna. Men det gick inget vidare. Men, men... Ångrar lite att jag gick in som månadsanställd. Men är väl lite så innan man vet vad allting innebär som anställd och så. Hade jag haft en aning från första början om att jag inte kunde hoppa in och jobba hur som helst utöver denna månadsanställning. Hade jag bett om timvikarie anställning istället. Men, men... Man lär sig av sina misstag! och the life goes on!

Tuuuuuur att mamma och pappa finns !!! Vad skulle man göra utan dom ?! Ska få låna lite pengar av dom nu denna månaden, så får jag betala tillbaka sen nästa månad. *BÄSTA*


Puss&kram på er !

Miss ma darling !

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Haha, nej! Jag smsade Pierre, som ska pierca mig ;b

2010-03-06 @ 11:31:03
URL: http://sandrareehn.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: Haha! Det klarar jag, lätt :D

2010-03-10 @ 16:46:01
URL: http://sandrareehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback