11 Februari

Ojdå, nu har jag varit grymt dålig på att uppdatera om mitt liv igen. haha. kanske kan det bero på att jag inte har något vettigt att skriva. :/

Nu har jag  fått jobba lite nattpass (sovande jour). Skönt, men lite obehagligt tycker jag att sova ensam med mina brukare . Inte att jag är rädd för mina brukare på något sätt. Men  bara själva grejen om någonting skulle hända är alltid läskigt tycker jag. Ligger alltid och tänker innan jag somnar hur jag skulle göra om olika händelser skulle hända.
T.ex. Tänk er att en inbrottstjuv kommer in till er brukare och vill ha pengar. Och brukaren inte förstår att inbrottsmannen vill ha pengar.
DU, ligger i jour rummet och hör hur ett fönster går sönder och du hör någon annan prata. Vad skulle du göra ? Intressant med kommentarer om detta svåra beslut. 

Jag har legat och tänkt på detta. Om jag skulle gå in till min brukare efter att ha ringt polisen för att skydda min brukare eller vad jag skulle göra. Verkligen en svår fråga. Om man ska sätta sitt egna liv i den faran, eller om man ska hålla sig undan.

Nu tillbaka till lite roligare saker.Jag har nu fått arbete var tredje helg. Första helgen jobbar jag bara en dag, och andra helgen jobbar jag fredag kväll och söndag till måndag. (inkl.natten) Och då är det varannan helg ena tiderna och andra helgen de andra tiderna. haha, bra förklaring verkligen:D

Alla Hjärtans Dag nu på söndag. Vad ska man hitta på för något tro ?! Ja, bugga blir det ju, men vad ska man mer göra :/ Vad gör man egentligen på alla hjärtans dag ?! haha..

Nu är det färdig skrivet för denna gång vill jag lova.


kramis

Kommentarer
Postat av: Sandra

ÄNTLIGEN EN UPPDATERING!

du ska vara med din man på söndag, mysa och så ;)

2010-02-11 @ 19:05:00
URL: http://sandrareehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback