18 - 20 September

Härlig helg!

F
redagen spenderade man tillsammans med sina härliga arbetskamrater ute hos Karin :) det var verkligen super trevligt! & man såg många dundersköna sidor hos dom som man inte ser på arbetet.
Måste tacka ännu engång för den underbara trevliga kvällen & för att jag fick hänga med och dela den kvällen tillsammans med gulliga er!

Lördags morgonen klockan 08:30 ca satt jag i simhallspoolen och övade sånger inför babysimmet som kommer börja nu på söndag. Det kommer bli spännande och en stor utmaning måste jag säga. Men kul! =)

Eftermiddagen tillbringade jag hemma hos mor & far tillsammans med deras kära vänner & en liten gullegull =) Vi allesammans käkade först lite grillat och sedan blev det lite smått & gott.Sedan till sist blev det lite snapssånger och kräftor :) Mycket skojsigt måste jag säga.

Söndag
Vaknade sisådär 08:30 men låg kvar till iaf 11 :) Superskönt! Käkade lite frukost kokta ägg & annat smått & gott :) Kikade på lite repriser från Idol 2009. Sedan blev det en liten promenad bort till möbelskavanken för & se om de hade något trevligt. Efter den promenaden blev det att åka ned till m-lund och köpa något mumsigt att trycka i magen. hehe.. Blev lite hamburgare xD
*inte nyttigt , jag vet. Men det är ju fasen söndag*

Åh, nu är det dags för ännu en ny arbetsvecka! Kommer dock ha fullt upp att tänka på hela veckan så får väl se vad som händer utöver det om man säger så.

Måndag arbeta + bio
Tisdag läkarbesök + arbeta
Onsdag arbeta hela dagen
Torsdag arbeta + barn HLR
Fredag arbeta + åka till sävsjö
Lördag åka & fira kusinen eftersom hon fyllt år
Söndag Premiär för babysimmet =)

Någon som har ett schema som är mer proppat än mitt ? :D

Natti natti :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback