11 - 13 september

I Fredags slutade jag jobbet, så skönt med lite ledighet ännu engång :) Jag cyklade hem och packade min väska för att sedan dra iväg till Sävsjö.

Var i sävsjö hela helgen & bara hade det allmänt trevligt & mysigt =)

Idag söndag var jag iväg på hockey tillsammans med Henke & hans far. Var sjukt skoj måste jag tala om . Jag är inte intresserad av sport egentligen, men tänkte ta min chans att hänga med när det var gratis inträde. Det kan jag lova att jag inte ångrar! Så kul som jag hade det och så många skratt och kända ansikten jag träffade på. Det slår ingenting på länge kan jag lova.

TACK, för denna helg!

Imorgon blir det att arbeta, sedan på fredag blir det att åka hem till en arbetskamrat & hälsa på.
Det ska verkligen bli super kul! Blev hur glad som helst när jag fick förfrågan om jag ville hänka på.
Tack *bamsekram*

Men nu är det dags att sova så man orkar opp!

kram & godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback