Partaj helg

Problemet som jag har haft just idag är att få tag på hockeybiljett till Färjestad & HV. Finns ju bara sittplatser, men jag vill ha en ståplats om jag ska gå!! Så det har jag spenderat lite tid på att försöka fixa. Dock är jag som alltid annars, sent ute. haha .. skylla sig själv heter det då xD

Annars har det gått superbra på jobbet idag :) Trivs verkligen med mina arbetskollegor och om jag ska vara lite ful. Så hoppas jag att jag får vara kvar där :) hehe.. *ta det inte personligt*

Helgen som var hade jag det super trevligt! Har hjälpt till med att duka fram lite lunch och under söndagsmorgonen lite frukost till sveriges livräddare. Alltså, folk från lite olika ställen runt om i sverige. Mycket trevliga människor har jag stött på ångrar det inte. Dock hade jag väl kanske skippat att servera frukosten på morgonen där. hehe. Eftersom att jag var på ett väldigt mysigt arrangemang på kvällen tillsammans med alla livräddare. Dom spexade och sjöng å hade sig. Man ska ju vara ärlig, så måste ju säga att jag trodde inte att det skulle vara så kul som det faktiskt var :) Jag skrattade så dant att jag fick ont i magen vid vissa stunder :) skulle aldrig tveka att vara med ännu engång.

Efter serveringen av frukosten till folket blev det att diska och städa lite i lokalen. Gick snabbt och smidigt. Så då var det några timmar kvar innan jag skulle börja på med min babysimning. Så jag bad snyggingen själv att komma till simhallen och ta en fika med mig. Sedan blev det bara en massa mys framför tvn :) Med lite godis med förståss :)

Så har min helg sett ut!
Dock har det ju sina sidor också, är trött idag och själv åh skylla med antar jag. haha..

Byebye:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback