8 Oktober

jaow, då har man rensat av golvet här lite nurå i lägenheten. Dock är tvätta golvet och allt annat kvar. Men orkar inte det idag. mohaha, tänker just på hur jag ska palla städa en större längenhet då . haha . dock kan jag ju tänka som så, att hade jag haft en större lägenhet hade jag också haft bra garderober och andra ställen som jag kan slänga in min skit i mot vad jag har här.:D

Ligger och ska kika på regionala nyheter. Sedan blir det att kika på inlåst vid 9, bara måste se det . Efter det blir det att sova. Så att det blir helg någon gång :) Funderar på att kanske dra hem till mor å far i helgen. Men isf får min lilla snygging hänga med :) hehe. .. Annars vet jag inte riktigt vad som händer. Är ledig ifrån babysimmet nu  denna helgen. Så får passa på att försöka göra något vettigt :)


Nu börjar de regionala nyheterna, så nu ska jag se vad som har hänt här runt om i länet. hehe..

Natti natti !

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback