7 Oktober

Denna dagen har varit bra, har varit på jobbet och arbetat för fullt. =) Har också varit inne på Willys som just öppnats här idag. Köpte lite frukost till morgon dagen och lite naturgodis. 
Ska boka biljetter imorgon till Arvingarna som kommer vara här i eksjö den 30 :) trevligt , trevligt :)

Åh, nu ligger jag här i min säng under täcket och fryser som ett djur . Fast, det är ju faktiskt inte sålänge som jag behöver göra det. Eftersom att min snygging snart kommer hit och sover hos mig inatt. Kanske man kan få lite värme iaf, om man är tillräckligt snäll ^^ hihi...

Natti Natti =)





Jag vet,jag ser väldigt naken ut, men herregud, man duschar väl någon gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback