17 Oktober

Idag har man varit på hockey tillsammans med pojken min & hans far. Mycket trevligt! Hv vann över luleå.. hehe, det gillar vi. Dock hejar ju jag på FBK, men fick ju hålla på HV idag, eftersom pojken håller påt och färjestad spelade ju faktiskt inte. haha..

Träffade också min kära lilla kusin Niklas, dock tror jag knappt att han kände igen mig. Eftersom vi inte setts på ett himla tag. Men får ta å rycka upp mig och åka å hälsa på snart :)

så nu sitter jag här med min pojke bredvid och kikar lite på  tv. Han är så himla söt när han ligger där och koncenterar sig på tvn;P hihi...

Men nu ska jag ta åh pussa lite på honom så han blir glad ;P tiiihi..

Ha det gutt!!

Puss & kläm


Kommentarer
Postat av: Sandra

Glad för din skull hjärtat! <3

2009-10-18 @ 21:35:59
URL: http://sandrareehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback