14 oktober

hehe.. jadu, vart ska man börja tycker du ?
Kanske vill veta vad som hände igår eftersom jag inte skrivit på ett tag ?
Äsch, jag tror vi skiter i det, inte så många som läser min skit iaf :)

Igår lekte jag med katten jansson och det var väldigt skoj, för Robert Gustavsson kom på besök.
haha, nej, nu ska jag återgå till den seeeeeriöösa blogg som jag har.

Efter jag jobbat igår så började jag fundera på vad jag skulle hitta på, på kvällen. Var lite sugen på att sticka upp till Nikaro och undersöka hur mycket ett träningskort kostar där. Börja på gym vettni! Dock hatar jag verkligen att gå på gym, men vafan, man får väl offra sig lite för att bli snygg. Simmar ju ibland dock, men är ju bra om man kombinerar styrketräning med simning har jag hört. Så funderar på att satsa på det. Dock kom jag inte längre än, utanför dörren vid jobbet. Då jag fick en sådan strålande idé. Jag skulle åka iväg till Sävsjö :) Ingen kan väl lista ut varför antar jag . haha.. *dumstämplad*

Kommer hem och börjar packa ihop lite saker som jag skulle ha med mig. Efter ännu en liten stund kom jag underfull med att en killkompis såkallad Hamstern åker med den bussen. Så skickade iväg ett litet sms om att vi skulle ta sällskap lite av vägen iaf. Så fick besök framåt halv 5 tiden av Hamstern. Satt åh snackade lite gamla minnen och sedan bar det av till bussen.

Väl framme gick jag å min snygging och köpte pizza. För att sedan ta med oss det till en tjejpolare till mig, som var hundvakt hos sin mor. Hon sa att det skulle ta 5 minuter . För oss tog det väl en kvart att hitta dit, men tog nog tomejfasiken 5 minuter hem så jädra kallt som det var ute.

Käkade lite pizza och kikade simpsons, sedan blev det hem igen. Väl hemma blev det att kika lite på Robert Gustavsson och sedan direkt i säng.

Kom hem till eksjö idag, drog en repa på Princess tillsammans med sandra för en feting frukost. Sedan direkt till jobbet. Nu äntligen har jag käkat och ligger i min dundersköna säng och bara njuuuter av lugnet!

Får bli en tidig kväll, är så trött. Så blir att sova tidigt.

Puss&mys

P.S. här har vi snyggingen själv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback