4 NOVEMBER

Nu var det ett tag sen man skrev igen. Det blir inte mycket skrivande i denna blogg längre har så fullt upp med annat. hehe.. Men iaf, jag har försökt gå in lite mer i träningslivet nu :) Mycket skönt må jag säga. Jag har börjat gymma och gå på vattengympa. Mycket härligt :) Fitness 2010!!

Nu har jag semester... Tääänk, betald semester helt otroligt! :) hehe.. Igår efter arbetet åkte jag till min love i sävsjö och hälsade på lite. Vi fixade tacos och kikade på film och det var mys :)
Idag drog jag hem till mor och far :) pappsen fyller år imorgon, så han fick sin present idag. En biljett till Buddy Holly Musical i jkpg. och sedan fick han också en farsdag present med en massa lotter. Och rötägget vann självklart 50 spänn.. hehe..

Ikväll har jag hjälp mamma lite, hon har haft ett party med lite smått och gott. Var en tjej från vetlanda som kom och visade upp lite vasar, skålar och annat mysigt som man kan ha i sitt hem. Jag beställde en skål som var format som ett hjärta, sedan en typ tallrik som man kan ställa ljus på :) Sedan fick jag köpa ett fyndpaket för 149 kronor som jag också har beställt. Så får se om det kan bli någon julklapp till nån av mina nära och kära :) Annars får jag väl ta det själv :)

Imorgon är det dags för hockey igen tillsammans med Henke och hans far. Mycket trevligt måste jag säga. Och som de flesta dagarna innan hockeyn, så ska vi käka mat tillsammans med henkes far och mor. *trevligt* Eftersom att jag inte tycker om ärtsoppa så hade de godingarna ändrat sitt matschema för min skull. Så himla goooa är dom ! <3


Fredag blir det arbete igen och åka till love! :) Vi ska bada i sävsjö simhall har jag bestämt :D tihii...Men det kommer nog bli aset bra :)

Men nu blir det nog att sova lite så man pallar :)

natti natti!






P.S Kiss to my love :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback