16 November

Nu har jag inte skrivit i min blogg på väldigt länge. Det är väl kanske dags för att göra det tror jag :) Vad har hänt i mitt liv sen senast ?!

Börjat åka på  hockeymatcher :) åh, hur kan detta komma sig. Jo, en söting till pojkvän som är über intresserad av det. Så då hänger man ju med ibland. Fast måste ju tillägga att det är rätt kul =)

Arbetet rullar på för fullt. Har nu även kommit in på ännu ett assistansboende som jag hoppar in på  eftermiddagskvällarna. Mycket trevligt! Önskar och hoppas att jag får fortsätta på mitt DC även efter nyår, får försöka skriva ett super bra CV:)

Babysimmet rullar på det också, ska iväg nu i helgen lördag söndag för att planera nästa terminsupplägg på det hela. Kommer bli kul, men mycket arbete.

Har just varit inne i duschen och rakat benen. Det var superskönt med en varm dusch. Dock blev jag en aning chockad när jag ligger i sängen under täcket och helt plötsligt ringer det på dörren och någon låset upp den. Snacka om att jag blev rädd! In kommer min hyresvärd som skulle kolla in mitt kylskåp så det fungerade. hehe...

Men nu blire lite mer tvtittande sedan blire att sova :) 

natti, natti! :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

emen hejsan hejsan =) hihi tack du :D gullig du är :D hur är det me dig ?

kramar

2009-12-09 @ 10:47:57
URL: http://silverninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback