6 Maj

Idag har  jag arbetat =) Var dock en hel halvtimma tidigare till jobbet idag. hehe. duttig!!

Sedan var jag på stan en sväng för att köpa, cykellyse så inte polle polisen ska kunna ge mig böter. Köpte en konfirmationspresent till mitt kusinbarn =) Eftersom att jag ska på konfirmation på lördag nästa vecka. Sedan köpte jag en ögonbrynstrimmer, & den funkar sjukt bra. Nästan för bra, haha.. Inte mkt av ögonbrynen kvar nu . mohaha . .

Efter sandra renen hade varit å hälsat på, på sitt sommarjobb som hon ska vara på i sommar. Så drog vi hem till hennes mor å far en sväng å sedan till Vetlanda. Käkade på donken ,åh drygade oss lite i stan,.

Snackade lite med sandra hästen och sedan fick jag sjukt fint besök =)Åh, det finns väl ingen på denna jord som kan gissa vem . mohaha. Mjo, det finns det, men det håller jag hemligt för dom som inte vet.=)

Nu ska jag ta åh tänka på sängen. Ska hem till Ingatorp en sväng imorgo åh hälsa på min kära  mormor & co. sedan hem igen på kvällen eftersom att jag ska jobba på freda.

Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback