5 Maj

Arbetat idag =) Imorgon ska det också arbetas & hela helgen =) nice värre!
Men helgen efter är jag ledig :) 
Har tagit ledigt för att åka till vimmerby och gå på min kusindotters konfirmation.
Hon frågade mig, jag har inte träffat henne på ett jävla bra tag.
Så känner att jag måste göra det !
Vilket är något jag verkligen vill med ! <3
Söta Bästa Felicia!!!

Sandra renen var så sjukt snäll och skjutsade hem mig ifrån jobbet. Skulle egentligen gått hem, men tänkte passa på att träffa den söta ungen samtidigt. Så du ska få bensinpengar gullan! =)

Sedan ringde jag sandra häst så hon & jag var ute & gick en sväng. Sedan träffade vi på Mulle & Andreas, mys :) Dock hann jag inte snacka nått med Mulle. Men men, kommer väl fler dagar =)

Väl hemma hos sandra häst, löjlade vi oss lite på baksidan av hennes lägenhet. Men det hör ungdomen till . .haha ..

Nu ligger jag här hemma i min säng å försöker värma mig, sjukt kallt ute. Men går inget vidare. Hade ju inte gjort något om du skulle kunnat hjälpa till att värma mig ;)

Puss&godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback