4 Maj

Ännu en dag har gått!
Idag har jag tvättat lite kläder och så. Duttiga jag. =)
Sen får jag inte glömma att Sandra Häst gullet tvättade två av mina jeans .
Så gulligtvärre! Imorgon ska jag tvätta lite till lite handdukar å så som kan behövas :)

Idag var jag först lite med sandra häst hon kom å ringde på och var så glad så =) hehe.. Men jag snäppet trött. hehe.. Sedan fick jag sms av Andreas, =) frågade om jag ville hänga med till jkpg med han . Klart jag ställer!

Iväg till Jönköping med Andreas, Kim, Jocke & en till vad han nu hette.
Minns inte riktigt, men känner igen honom sjukt väl. hehe..

Väl uppe i jkpg köpte Kim slutsteg å baslåda. Sedan käkade dom på Mc donalds. Eftersom att jag innan vi åkte hade käkat med Sandra häst. Så valde jag att ta en milkshake istället med chokladsmak. Mycket mumsigt =) Sjukt roligt hade jag iaf =)  Mycket skratt på hemvägen.

Påvägen tillbaka till eksjö fick jag sms av kära Sandra renen. =)

Väl tillbaka till eksjö åkte vi upp till andreas farmor&farfar/mormor&morfar.
Kommer inte ihåg vad det var. haha ,
jag å sådant är inte det bästa minnet kan jag inte påstå. haha.
Andreas & Kim skulle fixa lite med ljudet.

Får skjuts hem av Andreas, mycket gulligt må jag säga =) Tack söta gulliga du !

Hänger upp tvätten och ringer till Sandra häst ännu en gång.
haha. Vi gick ut på en promenad & tog oss varsin korv med mos på shell.

Åh nu har jag varit nere å hämtat ännu en tvätt så imorgon är jag nästan fit for fight! hehe,
ska dock arbeta från 15-21. Så får väl kanske bli en promenad upp till jobbet imorgon, kan vara bra att röra på detsåkallade fläsket. haha...

Ha det finast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback