3 Maj

Var inte så längesen jag skrev här sist. Men kände att det faktiskt var på tiden att uppdatera lite =)




Idag har jag arbetat för fullt.
Det var super duper mysigt måste jag säga.
Kollade på Mamma Mia ännu engång, med min kära brukare.
Den är bra,
så jag kan knappast få den ur mig.
Hade på sing along versionen också.
 Så då kunde man ju sitta å sjunga till =) Det uppskattades!

Sedan har man fått sms om en massa tjejproblem.
Jag orkar inte, jag står mitt emellan er.
& jag ställer mig inte på någons sida.
Jag vill inte blanda mig i , men samtidigt blir jag indragen.
 Eftersom att ni båda är mina bästa vänner och båda pratar med mig om erat problem.
Men som sagt, vänner är till för att lyssna.
 Men bara för att jag lyssnar, så betyder inte det att jag ställer mig på någons sida.
 För det får ni lösa själva.

Sedan fick jag telefonsamtal igår, om att min syster var på sjukhuset.
Men hade fått åka hem senare på dagen.
Idag fick hon åka dit igen =(

Kära syster!
Hoppas allting är bättre nu,
 efter operationen och att du slipper den dära skiten!
Funderar verkligen på, vad det kan vara för något alltså.
Hoppas det inte är något allvarligt!
Jag tänker på dig !

ME LOVES YOU!<3



Min superduper bästa syster!

T
revlig
E nvis
R olig  
E go
S nygg
              E melies syster

Nu går vi vidare i min blogg! =)

Ma bruuuusch!

Har inte så mycket att skriva om honom dock !
But me loves you too!



T attos
mtänkssam
M iffo
M ekar lastbilar
Y ou are only my brother!<3

Sådärja, nu har ni sett mina två av tre syskon iaf :)
Som många kanske har märkt ,
så tycker jag om att snacka om min familj o.s.v.
Men det har sin orsak också,
det är de som jag känner att jag,
 har kunnat lita på till hundra procent,
under hela min livstid hittills.
Och så lär det fortsätta vara!

Familjen är det främsta i mitt liv!<3
Om det inte passar,
så har du ingenting i mitt liv att göra!



Måste tillägga att jag saknar en person =) Åh, ni skulle nog gärna vilja veta vem antar jag.
Men fetaglöööm! <3 =)

Shiit, långt inlägg idag =) Men det gillar vi allt !

Puss&godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback