27 Maj

Hästen jag & renen var på hotellet. Vi drack lite fanta och hade det super duper mysigt. =) Sedan gick det lite i kras. Renen ville gå hem för att hon frös, och det accepterade vi absolut! Vi gick vidare till militära området "bakom via vinetto" för att kolla på våra nya vänner när dom arbetade för fullt. Smsade med Renen och ville att hon skulle komma, men efter mycket om och men så blev det inte så. Sedan gick vi vidare bort mot Tuvehagen på en liten sväng. Dock frös vi som in i helvete, men promenaden gjorde susen.

Bort till shell för att träffa våra gröngölingar, som satt å käkade korv.haha..
Hälsade även på en kille, som jag har haft kontakt med ett tag. trevlig!  Så jag hälsade på honom och han kom fram till oss och frågade om i var hungriga. Men vi sa nej. Sedan undrade han vad vi skulle göra ikväll, åh vi inget speciellt. sedan frågade han om han fick hänga med mig hem. Men det accepterade jag inte. Han testade att fråga om han fick hänga med hem till hästen. Men hästen accepterade det inte heller. Tillslut frågade han oss om vi ville höra sanningen. Vi bara, klart vi vill. Då kom det både ett och annat ord ur den munnen som man helst inte hade viljat höra. (men vi tog inte åt oss) Senare såg jag att han hade ringt till min telefon och pratat in en massa. Som jag & hästen tar som ett klart hot. Så ringde han igen och jag svarade. Jag skulle aldrig mer sms:a till honom, vilket jag definitivt inte kommer göra. Och inte heller ringa till honom, som jag absolut inte heller kommer göra efter denna kvällen. Om jag gjorde det så skulle han anmäla mig, vilket jag inte fattar vad han kan anmäla mig för. Men har iaf, blockerat honom på msn och på alla andra sidor som vi hade kontakten på.Även raderat hans nummer.(han var alkoholpåverkad) Så, nej, han är inte trevlig!
Så, får väl se vad som händer & sker i framtiden.

Byebye, sov sött !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback