22 Maj


 
Jag blir bara så sjukt trött!! Ska folk aldrig kunna lära sig att säga sanningen någon gång ?!
 Hur svårt kan det vara att säga vad man tycker & tänker. Visst, inom rimliga gränser absolut!
Som igår, du frågade mig om du fick hänga med mig hem och sova över.
Varför kunde du inte ha kläckt ur dig hur det egentligen låg till?!
Du hade ju känt så länge.
Så varför inte tala om det på engång, istället för att gå & hålla på det ?!
Osäkerhet?! TALA OM DET!

Aja, nu vet jag ju hur det ligger till iaf, sjukt skönt måste jag säga. Skulle jag inte frågat, skulle jag inte vetat det just nu.
 Du kunde sagt det när du ringde ikväll, eller varför inte igår när vi skulle gå hem ifrån Sandra  ???!

Nu ska jag sova iaf !
Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback