21 Maj



Eftersom Sandra Häst är min manager så fick det bli denna bilden idag =) hehe..

Ja, vad har man gjort ?! Varit ute och åkt lite bil med sandra häst & renen, åh nåra polare till renen. Mycket mysigt må jag säga =) Alla vi i killinggänget samlade. hahah..

Imorgon blire jobb, eller senare idag kanske man ska säga eftersom att klockan är över 12 just nu . hehe . börjar vid tio och jobbar till tre. Antog att jag skulle börja vid sju först, men när jag kikade en extra gång i min almanacka så visade det sig att jag skulle börja vid tio. & det gjorde inte mig ledsen inte, skönt att sova nåra timmar extra =)

Men nu ska jag sova !

Puss&kram

Love me, hate me, say what you want with me!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback