16 Maj

Idag har jag varit på min kusinbarns konfirmation! Felicia =) en sjukt söt unge det alltså :) Många minnen av henne =)

Så först gick man upp vid 8 för att fixa sig till konfirmationen =) myyys :) Sedan iväg till konfirmation & sedan bärde det av till stan en sväng. Sedan vidare upp till felicia =) Sjukt fint hade dom det måste jag säga :) Satt och pratade med min kära lilla kusinbarn och med hennes mamma som jag inte träffat på ett jävla bra tag. Efter åkte jag tillsammans med min kusin och hans flickvän hem till oss. Och min kära kusin, fick se lite filmer från när vi var små =) haha..

Sedan kom sandra renen och hämtade mig i Ingatorp, sjukt gulligt =)

Efter bar det av till sandra häst för att snacka lite, sedan ut på "stan" sedan hem till thörnis där även kapstad var. Mycket trevligt =) Dock drog kaparn hem allt för tidigt. haha , så jag åh sandra drog till snabbt å gott som det heter åh drog varsin hamburgare.haha... Efter det blev det enbart hem och vänta på sötingen själv = )

Godnatt & sov gott!!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Det var jätte kul att du kunde komma på konfirmationen! det betydde massor för mig :* Kramar

2009-05-18 @ 20:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback