12 maj

Idag har jag varit & köpt toalett papper på netto, det ni! Fick sällskap av Sandra häst som kom & väckte mig på morgonen. hehe..  Sedan såg man någon trevlig person i kavaj idag vid princess med. hehe, dock visste jag inte att det var du , så därför jag inte kom fram å hälsade. haha, men lovar att göra det nästa gång =)

Sedan har man varit hos Kim & Johanna och kollat på Big Daddy. Så söt film =) & Andreas var med också =)

ja, det var väl de största händelserna under denna dagen.

Ja, juste, snackat med min kära mamma med ! =) hehe, frågade om hon kunde bädda sängen tills jag kommer hem på fredag kväll. haha..

Just nu sitter jag här ensam vid min kära dator, så får väl se vad som händer imorgon dock :)

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback