What :O


5 Juni 2009

I was alone in the dark.
My hear was weak and my hope where gone.
But, when I saw you.
Felt your lovely breath dow my neck again.
Emelie oh Emelie.
Why can't you be here beside me ?
Emelie oh Emelie
Why can't your .............



Sen blev det svart ! Vad skulle det stå ?
det är bara du som vet & jag vill veta vad du tänkte skriva även där.
Detta var svaret iaf:

 men ungefär något med att: kommer du en dag kunna se att min kärlek till dig aldrig kommer ta slut. och att jag hoppas du kan ta mig för vad jag är.

Fy faan så sjukt gulligt!
Dock hoppas jag att du vet,
du är en ur gullig person!
& vad som än händer så finns jag alltid där för dig!
Jag vill inte förstöra våran relation på något sätt över huvudtaget,
det vet du!
Likaså som jag sa igår,
så vill jag att vi ska kunna vara vänner!
Jag vill behålla våran relation där!
Annars är risken,
 att vi inte kommer ha någon relation alls.
Den relationen som vi har just nu,
vill jag som sagt behålla,
 där vi har den!

- vi är vänner nu. men vem vet vad som händer i framtiden... jag har väntat i fem år på å träffa dig igen. jag kan vänta fem år till på att få vara tillsammans med dig.

det är det mer än väl värt.

Du är helt klart bäst vännen min!!!!<3

Mitt motto som jag har levt upp till, senast igår.

Va rak på en gång, så blir det inga större problem i livet!

Kommentarer
Postat av: Tim

Jag vet Em. jag kommer aldrig sluta längta och hoppas. PS. nytt inlägg i min blogg.

2009-06-06 @ 04:08:58
URL: http://bootblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback