Tänkt igen!

ja, jag har tänkt igen. Det ni, det är inte ofta jag kan tänka :) haha....

Har tänkt lite på hur man ser sig själv egentligen.
Man växer upp med sin kropp,
ser sin kropp varje dag.
Tycker om sin kropp eller
ogillar den.
Varesig hur "stolt" man känner sig över sin kropp.
Så är man aldrig nöjd.
Alltid är det någonting som man är mindre nöjd med.

Kompisen,familjemedlemmen,pojkvännen,flickvännen.
Ja, alla andra runt omkring.
De ser dig, från sitt perspektiv.

Exempel:
Medans du tycker att du ser/är för tjock.
Så ser någon annan dig som smal.

Väldigt intressant måste jag säga.
 Har mött på många som säger att dom är nöjda med sin kropp.
Men att det är någonting som måste åtgärdas.

P.S. Dock kanske inte alla tänker så. Men finns folk som sagt.

Nee, nu ska jag sova iaf så jag orkar opp & jobba.
 
Puss Hay!





Kommentarer
Postat av: Syrro

Det viktigaste är att kroppen fungerar och att man mår bra. Sen om man vill ha en tjock kropp eller en smal kropp för att må bra är upp till var o en....



Puss hö! (hay = hö)(har jag för mig)

2009-06-08 @ 16:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback