4 juni

Idag har jag arbetat stenhårt ! En sådan sjukt duktig brud är det var jag är :) Sedan var jag med Gina & Sandra. Så mysigt på hotellet. Sedan såg jag Mulle på hotellet så vi gick & hälsade på någon Robert & co. Mycket trevliga människor måste jag säga.

Sedan gick jag till shell & träffade Tommy där. Mycket trevligt!

Ringde & snackade lite med Sandra häst & Gina. =)

Hem till min sjukt goa säng & snackade lite med min världsbästa ängel! Bestämde att min ängel skulle komma över imorgon till mig & vara tills på fredag. Ska bli sjukt kul att träffa dig igen & du ska lära mig att teckna. haha, även att jag inte kan!! haha...

Ne, nu ska jag ta å sova, annars lär jag aldrig komma upp imorgon. haha..

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback