29 Juni

Dagens bravader =)

Idag har jag arbetat. Har paketerat lite skruv och kontrollräknat lite. Mysigt, mysigt :) 

Skulle egentligen varit med Renen idag, men tyvärr så åkte hon till nässjö :(

Så jag ringde till Hästen och frågade, om inte hon ville käka middag med mig idag, så tråkigt att äta ensam.
Så vi gjorde lite gräddpyttipanna. Sjukt gott med rödbetor och lite sallad till =)

Var med Mulle & Thörnis en sväng med och spelade lite kort och hade det allmänt trevligt. Dock förlorade jag nåra gånger, men som sagt, det bjuder jag på =)

Nu har jag kommit hem iaf, ska väl snart lägga mig & sova. Känner att det kan behövas efter denna värmen idag.

Men ha det bäst!

Längtar verkligen till den 10!
 Emma, jag är sjukt glad över att du kommer måste jag säga! Var sjukt längesen vi sågs nu :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback