25 Juni

Jag hade mina aningar om,
Jag visste,
Jag trodde verkligen på att just detta skulle hända.
Det slår aldrig fel!

Emelie = jag

Har aldrig kunnat få anordna någonting för mig själv, utan att det har blivit liv för minsta lilla.
Jag får inte ens bestämma längre över vem/vilka jag vill bjuda på min 20-års fest.
Allting ska vara så sjukt komplicerat jämnt.
Hur jag än gör och vad jag än gör, så finns det alltid folk som blir besvikna på att dom inte får komma.
Jag äger inte ett hus, jag äger inte en hel lokal.
Jag kan inte ta med precis alla även om jag verkligen vill.
Jag måste utesluta folk, även om jag inte vill det heller. 
& bara för att jag inte bjuder in alla i min närhet,
så betyder det fortfarande inte att jag inte tycker om er.
Därför så har jag dragit min gräns och kommer stå fast vid den.
Fortfarande, jag är kvar i Eksjö,
 ni kan komma till mig när ni vill och umgås med mig nästan precis när ni vill.
Så vad klagar ni över ?!


En kväll är en kväll & just den kvällen kanske jag vill spendera med folk som jag inte träffar så ofta o.s.v.
Finns fortfarande en jävla massa dagar kvar,
som ni kan spendera tillsammans med mig,
har inte direkt nåra planer på att gå & dö precis efter min 20 års firande direkt.

Men det är väl just såhär det alltid kommer att vara för en tjej att planera något,
speciellt mig.
Alltid blir det liv för minsta lilla!

Nu ska jag sova iaf & försöka drömma mig bort!


Kommentarer
Postat av: SweetMissy

Hehe, det är därför jag inte har några födelsedagsfester :P hoppas allt löser sig till slut. pussar

2009-06-25 @ 12:35:01
Postat av: Storasyster

Lilla gumsebumsan då!!!! Skit i dom.... ;P Dom kan ju ordna en surprise-fest för dig då så får dom partaja!!!! =)

2009-06-26 @ 08:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback