25 juni skriven den 26 juni

En sjukt crazy härlig dag idaaaah måste jag säga =)

Vaknar upp och kommer underfull med att jag har tvättid. Tvättar lite kläder & softar lite. Hälsar sedan på hos Sandra hästen och sitter ute lite hos henne å solar. Darick kommer förbi & är lite social *ovanligt* Jo,jag vet, men det är faktiskt sant :D hehe..

Käkar lite kycklingsallad med Sandra och sedan bar det av hem. Kollar facebook där jag fick förfrågan av Lappen om jag ville vara med & spela lite brännboll. Ikväll i vildparken. Tryckte på kanske knappen.hehe..
Plockar ut tvätten och snackade lite med Sandra Renen. Tillbax till tvättstugan igen och senare bar det av till Sandra hästen. Glömmer bort att säga till om brännbollen. Helt plöstligt kommer det och ringer på Sandras dörr, vem kommer in. Om inte lappen?! Säger att vi ska vara med på brännboll, jag & sandra ut som stolpskott och är genast uppladdade inför en match :)

Under matchens gång så ska jag såklart bjuda lite på mig själv. Lyckas att klippa till mig själv med racketen, när jag skulle skicka iväg bollen. Lyckat Emelie, dock fick vi ju ett gott skratt :D haha..

men nu ska jag lägga mig å ladda upp inför helgen. Har ju arbetstider nu hela helgen plus att jag ska klippa mig imorgon klockan 08:00.. hehe

natti, natti :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback