24 Juni

Var hemma hos mor å far lördag - idag :) Mycket mysigt måste jag säga att jag har haft det. Har badat tunna och varit hund&barnvakt. Men också varit iväg till jönköping en sväng med mor & syster. Det behövdes kan jag lova . En liten tjejfamiljstuuur :)

Har också diskuterat med mor & far om en 20-års fest för mig :) Så det är klappat & klart nu .
Får hoppas att folket som blivit inbjudna kan komma också :)
Dock har jag inte bjudit precis alla jag känner.
Utan dom som jag verkligen känner att jag har kommit bra överrens med och som jag känt i ett par år. o.s.v 
Även om inte just NI har blivit bjudna, så betyder inte det att ni är mindre värda eller någonting.
Utan att jag varit tvungen att dra någon gräns någonstans.

Folk som jag har känt i ett par år som jag har bjudit är bl.a Jenny, Flöt, Sandra hästen, Sofia M,Sofie,Emma o.s.v...

& ni andra som vill fira mig på ett eller annat sätt så finns jag alltid närvarande här i stan. =)

Puss&kram

Har ni problem angående min bjudning eller något annat dylikt är det bara till att höra av er.
Så kan jag förklara det för er direkt.
Varför har jag skrivit just såhär?!
 Är just för att det har alltid varit tjaffs hit och dit om vem jag ska bjuda och inte ska bjuda o.s.v.
Men som alla kanske redan vet, så är det jag som fyller år och det är jag som bestämmer.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Vilken tur att jag tillhör familjen så jag inte behöver tänka på det där med att bli bjuden... Jag kommer iallfall!!!! hehehe

2009-06-24 @ 22:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback