22 juni

Idag har jag varit duktiga flickan. Somnade ganska så snabbt igår. Somnade vid 8 redan. hehe. sjukt trött var jag .
Vaknade till när farsan eller om det var morsan som var inne i gästrummet och drog ned gardinerna.
 Sedan somnade jag om en stund, kom på att jag var törstig så jag vaknade till och gick ned för att dricka lite vatten.
När jag står nere i köket gick jag runt lite åh kikade ut.
 Helt plötsligt ser jag två äldre män gå in på grannens gård. Men antog att det var dom som var ute och gick som bodde där. Men jag kände inte igen dom, så jag tyckte att det inte var riktigt som det skulle.
De kom åh gick förbi vårat hus och jag följde de varenda steg som de tog.
 Sedan såg jag dom gå in till några andra grannar till min mor å far.
Den ena mannen gick in och kikade in genom deras bil.
Då jag blev lite små nojjig. Så sprang upp till mor & far som låg & sov och väckte dom så de skulle kika.
När farsan drog upp gardinen så var dom borta. asa läskigt. Sen kunde jag inte sova på ett tag till.
Men framåt 3 somnade jag om igen. Vaknade igen runt 6 tiden då jag hörde morsan & farsan börja gå runt i deras sovrum. Eftersom att dom skulle åka till Tyskland en sväng idag.

Så nu sitter jag i tvrummet och skriver lite här i min blogg och bara softar.
Jag har just varit i duschen. Har varit ute & gått med mormor en sväng idag, så jag var sjukt varm och har sjukt ont i fötterna.
 Värsta skavsåren, inget vidare. Men hon fick se en del av ingatorp som hon sa att hon aldrig sett förut iaf :) det var ju positivt :)

Nu ska jag bort till Boden och köpa något smaskigt :)

kram  kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback