15 juni

Saker & ting börjar ordna upp sig nu. Det är underbart ! Åh har kommit fram till att jag inte kommer få någon bra lön till Juli. Så jag har bestämt mig för att ha mitt 20 års kalas någon dag innan just för att ha lite pengar till countryfestivalen & till Sonisphere när man ska dit =)  Så därför har jag en liten förfrågan över om man kunde sätta ihop familjen den 2 juli maybe ? Om ni nu går med påt & INTE jobbar. haha..

& flikkor & pojkar! Vi lär ju synas och höras en hel del. Så, för oss kan vi ju boka upp någon dag då vi känner fört att ha lite party :) Dock letar jag förfullt efter någonstans att anordna det. Men, men.. Jag kan ju säga som så, att det kommer INTE bli i min lägenhet.haha.. kanske ute i skogen någonstans. Vem vet ?!

Har varit hemma hos morsan idag, varit lite barnvakt och hundvakt. SÅ sjukt söt vovve syster har skaffat =) Hoppas det går bättre för er att uppfostra denna hunden mot den gamla.haha..Latmasken själv =)

Mjaa, nu ska jag ta & släcka ned & sova. Det är dags här & nu.

Natti, natti!

Föressten, bara 20 dagar kvar :D

Kommentarer
Postat av: Tim

Lätt att du ska ha röjjarfest när du fyller 20! Jag kommer:D

2009-06-17 @ 00:32:58
URL: http://bootblogg.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Jag meeeeeeeeeeed!!!!! =D

2009-06-18 @ 10:17:59
Postat av: henke

DU är sötast =)

2009-06-19 @ 01:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback