1 juli men skriven om 30 juni

Nu är jag uppe sådär sent igen, som jag egentligen absolut inte ska vara.  Men som sagt, jag lär mig aldrig. Kanske får jag lite mer vett när jag fyllt 20 :D haha....Det är ju som sagt bara 4 dagar kvar nu & på riktigt så längtar jag . Visst, 20 år inte en sisådär jätte stor ålder egentligen. men, men...

så idag har jag arbetat lite. Har också tvättat lite, så man har lite kläder till countryfestivalen i helgen :) Spenderat lite tid med Sandra hästen och även mött på Sandra renen på stan =) trevligt !

Imorgon ska jag hem efter jobbet och packa ned alla kläder å grejer som jag ska ha med mig .Sedan blir det väl att försöka komma i säng någorlunda tidigt iaf. Eftersom att jag ska parta loss hela helgen & även palla med familjen på torsdagkvällen.haha...

Natti, natti :) Puss& kjaaamas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback