Typiska saker jag gör/har gjort

Hur jag är i allmänhet:
* Hälsar på allt & alla
* flummar
* oftast glad

Klantiga saker jag gör/har gjort.

* tappat bort plånbok, trosor & mobiler
* knackat på människors ryggar, som jag trott varit någon jag känner.
* sjungt på bussen till låtarna i mina hörlurar. (Så det hörts, utan att jag själv tänkt på det.)
* tappade byxorna när jag skulle vara tomte en gång
* Gått runt i morgonrock och halmhatt genom ingatorp
* badat näck

Ni har säkert redan börjat undra vad jag är för någon idiot eller nått.haha..
Som sagt, bjuder bara på  mig själv =)

*klappat till mig själv med ett brännbollsrack eller vad det heter, i fejjan när jag skulle skicka iväg bollen.
* skickade iväg en fotboll fel och bröt fotleden
 * tagit av mig trosorna i sömnen, lyckas med det ni!! haha.. kommer du ihåg det ?!

aja, nu får ni inte veta mer saker, nu vet ni nog det mesta om mig.
Vad jag har hittat på under min tid innan 20 års ålder.haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback