7 Juli

Ja, vad säger man ?! Underbara kompisar man har !! Var hos Sandra igår med Gina & en massa annat folk. Var egentligen meningen att vi skulle vara i vildparken & spela lite brännboll och så. Men trots det tråkiga vädret så blev det inställt.

Istället erbjuder sig sandra hästen att vi kunde vara hemma hos henne. *underbaring*
Så vi satt & snuttade lite på piggelin och snackade med lite folk. Mycket trevligt, jag blev själv chockad över att det kom så många dit. =) Men sjukt kul!

 Andreas & Kent kom dit också.skojsigt! =)

Vi sjöng lite kareoke & spelade singstar . Men runt tolv hugget antar jag att det var. Så kom det förbi två poliser utanför Sandras uteplats tillsammans med en hund. & bad oss dämpa oss lite.hihi. Åh , underbara som vi är. Så sänkte vi musiken på engång =)

Klantiga lilla jag råkade ju krossa ett grodglas för Sandra, men ska köpa ett nytt glas med en groda på till henne någon dag =) haha..

Idag har vi städat Sandras lägenhet iaf efter det hela. & ätit god spaghetti med köttfärssås. Myyyys!

Men nu ska jag bara ligga här å slappa lite i sängen min och kanske gå ut på en promenad sen lite senare.

puss&kram på er !




Kommentarer
Postat av: Andreas

var nog för att jag sjöng så illa dom kom o bad oss dämpa volymen.är det så här man bloggar...peace out...mvh Ante

2009-07-10 @ 10:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback