6 juli

Ja, nu är man då systemmyndig & vuxen ;P hehe, härligt värre!

Igår kom jag hem från en sjukt underbart trevlig festival måste jag säga. Den är verkligen minnesvärd =) Erik fick upp min kära mor på scenen. haha, det trodde jag verkligen aldrig. Morsan sjöng, för första gången i kareoke tältet ! hehe , en stor fin ros till henne alltså :)

Åh på tal om min pappa, så skulle han och jag sjunga en låt tillsammans. Men jag lurade han :) så han fick sjunga själv ...hihi, men han sjunger den låten som bäst ensam, eftersom att låten sitter  i ryggmärgen på han.

I torsdags firade vi med tårta hemma också , mycket mysigt med familjen :)
Jag bjöd på lite glass och maränger på jobbet :) tycker helt klart att dom var värda det =) Skickade också iväg ett paket med glass till ett annat arbetsställe. Jag är sååå generööös. haha.

Men nu är jag sjukt trött måste jag säga. så nu blir det att sova :)

Lite saker jag fick på min 20 års dag föressten :)
*gratis inträde på countryfestivalen m.tillbehör
* handdukar
* presentkort (så jag kan köpa nya gardiner)
* sängkläder
* En målad katt typ, med mitt stjärntecken på.

Tack så sjukt mycket ! =)

P.S. Måste säga att det var grymt skoj att ni tittade upp till countryfestivalen Jenny, Erik & Mulle. Sjukt skoj hade vi verkligen!

Kommentarer
Postat av: Tim

Å jag hoppas min present hittar fram till dig:)

2009-07-07 @ 00:22:15
Postat av: Anonym

tack själv, det var så jävla kul o tetas med dig i ydre:)

2009-07-07 @ 22:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback