21 juli

hej hej ,
nu har det hänt en hel del i mitt liv måste jag ju bara tala om :)

 

Countryfestivalen i Ydre
, OMG, verkligen dagar att minnas, speciellt natten till söndagen. Har aldrig sett min morsa uppe på en scen, men efter mycket om och men så fick jag se henne där. haha..


Har varit på Sonisphere och kikat på metallica, dead by april och såklart the hives :) Fett nice vare, för att aldrig ha sett något utav banden innan :) Sjukt skojsigt folk! Jag trodde aldrig att man kunde ha det så kul, genom att bara springa runt där själv. =) Men mycket folk träffade jag & pratade med och en hel del folk som jag faktiskt har saknat i min närhet :D Det ni ;) Speciellt dig, du vet vem :)
 

Har också börjat jobba som ett as på jobbet. Vi har haft en hel del kaos nu, sen man började arbeta på sommarschemat. Men som sagt, lärdom blir det ju aldrig för mycket av. Eftersom att jag har varit på samma ställe förra året så får man ju ha lite extra ansvar. Och det är just det som kan göra mig lite allt för nervös. Men, men, det funkar väl det med. Såfort man lärt sig med alla dubbla mediciner & grejer.
 
Äntligen hittat mig ett regnställ, 250 spänn för en splitter ny jacka och regnbrallor som egentligen skulle gått på ca 2000 spänn. Det ni, det kan man verkligen snacka om nice ! Så äntligen har jag det!


Eksjö Stadsfest är också fixat nu . Har köpt tvådagarsbiljetter till det, så backyard babies :) Här kommer jag ;P haha..
 

Nu är det verkligen fullt upp med arbete fram till 2 veckan i augusti, men det känns rätt gött ändå att veta vad man ska göra. Men skulle ju absolut inte tacka nej till, lite mer lediga dagar om man säger så :) hehe.
 
Alwan (systerdotter) & Andreas (syrrans sambo) fyllde ju år med, men kunde ju tyvärr inte komma på tårta och inte heller lämna någon present eftersom jag jobbade :(

Åh,just nu känner jag mig verkligen sjukt pank igen på riktigt. Jag har just nu, typ 70 spänn att leva på fram till lönen.(28 juli)haha lyckat! *not* Men har ju shoppat mat, så jag klarar mig iaf! *thinking*

Men fortfarande har jag sjukt dåligt samvete över, att jag inte har haft tid att träffa mina vänner som bor utanför detta område. Men det får väl bli efter jag fått den FETA lönen! Dock ska jag ju spara en hel del till en resa som ska bli nästa år. Men, har ju börjat spara nåra små 50 öringar å så . Kanske jag lyckas komma någonstans med iaf. Göteborg kanske i bästa fall. haha..
 
O-ringen har börjat & det är sjukt mycket folk i eksjö. Rätt skojsigt, dock jobbar man ju varje dag, så man hinner inte njuta så mycket av allt folk direkt. Men det är väl bra på sitt sätt och dåligt på ett annat. Men,men. that's it !

Mjaa, nu måste jag börja tänka på morgondagen där ett 15 timmarspass på jobbet väntar!

Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback