17 December

Jag är så sjukt lycklig så ni skulle veta alltså!! Jag har äntligen fått min hjärna till att fungera!! Jag har ordnat min egna blogg med hjälp av photoshop som jag har velat ha i några år. Men som jag aldrig har kommit till skott att köpa. Men häromdan bestämde jag mig att det var dags. Så nu har jag det äntligen. Ni vet, jag är faktiskt inte kriminell, utan att jag köper mina saker istället för att ladda ned det ;P haha..

Nu är det inte heller många dagar kvar till jul. På söndag tror jag det blir, så ska jag göra mina sista julklapps inköp om jag inte hinner göra dom tidigare.

Sedan det absolut värsta av allt , så saknar jag min lilla Henke !
 Nu har han varit borta en hel vecka ifrån mig, det är alldeles för lång tid tycker jag allt.
Men imorgon är det äntligen fredag, som betyder att jag får träffa honom igen :)

Nu ska jag tänka på refrängen , så jag kommer upp imorgon!
*arbetskollegor, ni kanske kommer ihåg vem det är som brukar säga så.Så gullig är denna människa!*


Natti, Natti! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback