10 December 2009

Nu börjar det dra sig mot julen, bara 14 dagar kvar. Shit så snabbt tiden går alltså!! Fast, skönt att det snart är jul så man kan börja få tillbaka solljuset! :)

Var på julshow tillsammans med jobbet igår, mycket roligt måste jag ju säga =) Bra show, i början iaf :) Låtar som man kände igen :)
Julbordet var bra, men saknade servicen lite. Eftersom att vi var sista bordet som fick gå och äta. När vi kommit fram till bordet hade de inte fyllt på maten och efteråt så fanns det ingen ostkaka eller godis kvar till oss.Men, men.. Så är det ! !Får hoppas att vi får kompessation för det :)

På lördag blir det hockey med gänget igen, jag & Henke och hans far :) Då är det färjestad och Hv som spelar. Dock ska man ju stå i hvklacken, så är väl bäst att hålla tyst när färjestad gör mål så man inte får sig en snyting . hehe...

Har plockat ihop lite utav mina grejer idag som jag har i lägenheten och tvättat lite kläder. Duktiga jag :) sedan har jag också varit och inhandlat julklapp till jobbet som man skulle göra. Trevligt :)

Sandra häst var här en svängoch hälsade på det var också trevligt! :)

Var lite katastrof igår, visste inte alls vad jag skulle ha på mig på julshowen. Så jag drog till Lindex och inhandlade två tunikor :) hehe... Men vad gör man lixxxom?!

Nu ligger jag i sängen och kikar på tv och väntar på att hjärtat mitt ska komma :)Dock blir det rätt sent eftersom att han jobbar till halv tolv. Men, men..  Det är ju faktiskt fredag imorgon, så kan ju sova nästan hela helgen istället :) 

Det är väl det som har hänt sen jag skrev sist vad jag kan komma på. Annars är det ju bara jobb,jobb och åter igen jobb. Dock avslutar jag ju mitt vikariat nu den sista december. Men hoppas ju ypperligt på att jag ska få fortsätta även efter jul. :):( Så lite blandade känslor runt omkring det.


Men nu ska jag kika färdigt på filmen på tvn :)

Natti Natti! :)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Snyggast äru baby!

2009-12-13 @ 12:24:08
URL: http://sandrareehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback