Eksjö Stadsfest m.m.

Hallå där igen!
Nu har jag inte uppdaterat min blogg på ett tag, så är nog kanske dags fört nu :)

Det har hänt mycket i mitt liv kan jag känna sen jag skrev här sist :)

Jag har varit på Eksjö Stadsfest där jag träffade många trevliga människor! Kollat på E.M.D, Alcazar, Scotts och såklart Backyard Babies. Hur skoj som helst ! Får verkligen inte glömma att nämna Eksjös Svängäng så himla duktiga!
Hade också ett par polare som tältade på trädgården här, hehe.. Härligt när det regnade som det gjorde, men dom pallade det. haha..

Sedan har jag tackat nej till mina varannan helg som jag hade innan. Eftersom att jag nu fått en tjänst året ut, då jag ska arbeta på ett dagcenter. En verksamhet som jag gjorde praktik på i slutet av min gymnasieutbildning.
http://www.linnean.nu/
Där kan ni gå in och ta en extra liten titt för er som är intresserade, ett väldigt mysigt ställe!
Så det betyder att jag enbart kommer att arbeta dagtid, dock behöver jag lite fler timmar för att komma upp till en heltid. Men jag får hoppas att andra ställen kan behöva mig på helgerna.

Babysim håller jag fortfarande på med, nu på torsdag ska jag iväg på utbildning i Linköping. Så jag får instruera föräldrarna hur det ska göra med sina barn. Det ska bli intressant dock kommer det vara som korvstoppning eftersom hela utbildningen är på 3 dagar enbart. Men det ska vi nog ta och lösa!

Jag har färgat håret, Sandra Häst hjälpte mig att färga håret blev sjukt bra faktiskt :) Har också varit och klippt mig, bild kommer längre ned.

Annars så lever jag ett väldigt trevligt och intressant liv måste jag säga! haha, går väl att diskuteras som sagt, men man får tolka det som man själv vill :)

Natti , natti!

Här hittade jag visst två kort på mig, inte så bra bilder dock, men som sagt.
Jag är ju inte rädd för att bjuda på mig själv ! Som många redan vet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback