3 Augusti

JA, nu har nästan hela sommaren gått och jag har inte hunnit uppdatera denna bloggen.
 Fast, det har ju sina orsaker absolut.
Jag har sommarjobbat hela sommarn & det har varit sjukt lärorikt och otroligt roligt. Som många kanske redan vet, så var jag på samma ställe som förra året. Alltså på ett gruppboende för utv.störda. Man lär sig allt mer och mer desto längre tid man är där. Och man får aldrig gå igenom en enda dag som är lik den andra. Det är amaaaaziiing!
Så tack alla andra kära sommarvikarier, ni har arbetat på super bra måste jag säga!!

Vad är det mer som har hänt under min sommar, det har jag redan skrivit lite om som ni kan läsa längre ned under detta inlägg förståss.

Har som sagt inte hunnit umgås så mycket med mina kära  vänner, men vänta ni ! Det kommer nu efter sommarn!!

Nu ska jag ta å bädda ned mig under täcket, eftersom att jag har 6 dagar kvar på arbetet som ska slutföras. Som man bör vara rejält pigg & alert inför !

Puss&natti




Kommentarer
Postat av: Sofie

Mycket jobb o mkt nöje :D hehe, som vanligt med dej gumman! ;)Kramas*

2009-08-15 @ 16:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback