Vänskap





Jag håller med om den bilden där.
Även om inte vännerna alltid syns eller hörs, så vet man att dom alltid finns där.
Alla behöver vi någon att prata med ibland, och det är just det vännerna är till för.
Att kunna ge ett förtroende till någon, kan för vissa vara väldigt svårt.
 Men det lönar sig i längden, att kunna ställa upp som en vän.
 Visa att man faktiskt lyssnar och bryr sig om personen.
Sedan kan man aldrig förstå en person hur den känner, tycker och tänker,
 om man själv inte suttit i samma situation.
Vad jag ville med denna text är att man måste våga för att vinna!
Man måste kunna se att vänner faktiskt är viktiga att ha, även i framtiden och inte bara i nuet.

Jag avslutar nu detta inlägg med att säga!

Jag tycker om dig för den du är, det vet du också. Oavsett vad andra tycker och tänker om dig. Så kommer jag alltid att älska dig!<3  Du vet vem du är, så jag behöver inte nämna nåra namn.

P.S. Måste skriva med att jag är sjukt glad över att jag har fått kontakten med dig igen.Trots det som hände. Jag trodde seriöst ,att du aldrig mer skulle höra av dig till mig. Men där hade jag sjukt fel. Det är helt otroligt att en sådan sjukt bra person som du, hörde av sig till mig igen. <3


Godnatt & Sov så gott !


Kommentarer
Postat av: Tim

det som hände är glömt å begravet.

<3 <3

2009-04-16 @ 01:20:05
URL: http://bootblogg.blog.se
Postat av: Syrro

Mycket sjukt skrivet här lix! Sjukt knäppt... Blir sjukt mycket längre att läsa men det är sjukt bra för det är sjukt kul att se vad som händer i ditt liv för det är sjukt sällan som man träffar dig. Sjukt tråkig! Sjukt synd att du inte kommer hem i helgen... Vi ska äta sjukt mycket mat o antagligen kommer den vara sjukt god... Det är sjuk morsan som lagar den o hon är ju sjukt bra på att laga sjuk mat! Nu ska jag sjuk duscha för jag är sjukt smutsig o sen ska jag sjuk sova för jag är sjukt trött. Sjukt hej då!!! Sjuksjuk!!! ;P

2009-04-16 @ 22:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback