Torsdag

Idag har jag varit med Sandra Häst. Vi har varit i city en sväng och sedan bar det av till Elmer eller hur han stavas. >Veterinären<  skulle dit en sväng å besiktiga en katt =)
Sedan var vi ute med Sandras goa hund Molly. Så sjukt trevlig hund måste jag säga =)
 Det är en såkallad KESO HUND du vet, keso man kan äta. hahaha..*var bara tvungen*
 Men nu tillbaka till dagen,
jag inte visste vart mina hemnycklar låg.
Men efter mycket tänkande
*känner hur det luktade brännt då*
att de låg i dataväskan hos sandra Hästen.
Alzeimers light börjar bli lite rädd för mig nu för tiden. haha...
 Sedan träffade vi kapstad & törnrosa en sväng.
 Efter vi gått ännu en bit så kommer Mulle och Törnrosa.
Mulle undrar om vi har tid att komma förbi en sväng lite senare. 
Vi gav oss vidare till Mulle för att snacka lite skit tillsammans med han & Törnrosa.
För kapstad den lilla plutten skulle väl hem å sova eller nått.haha..
Nu ligger man här vid dumburken igen, som alla andra jävla kvällar. Nästan iaf , börjar bli ett beroende om det inte redan är det. Men, men..
Sådan är jag!
Jag står fört,
men gillare!

Oh tack , för att du är så sjukt gullig på din blogg med då ! Vad ska jag ta mig till?!
 Du får mig nästan till att börja böla din dumma unge!!!

Sandra R jag älskar dig & det vet du!<3
Sandra Häst älskar dig också!!<3

Systeryster, du är då allt för chääck ibland,
 när du skriver dina "dryga" kommentarer . Men jag gillart =)

Gooodienatttie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback