Skepp & Hoj

Idag vaknade man med forsatta magsmärtor sådär ibland typ. Men antar att det är för att jag inte ätit alla fibrer som man bör göra. Men det märks nu efter jag börjat trycka i mig allt mer sådant.

Sedan bar det av till princess för en fika med Hanna, det var mumsigt med lite frukost å fika samtidigt. haha... Har även gått å kikat på ett par bralls ett tag nu, som jag bara var tvungen till att köpa idag. Perfa att ha till sommarn :)

Sandra Häst skulle åka iväg till Mjölby å Sandra R skulle åka hem till mor å far, jag satte mig ned i min ensamhet å tyckte sjukt synd om mig själv ett tag. Tills jag fick ett sms av renen sandra då alltså. Om jag ville hänga med på bio, såklart man ställer upp :) Så vi var å kikade på I taket lyser stjärnorna som jag har sett två gånger innan. Men den är lika bra som första gången, tårar föll även denna gång. hehe..

Efter blev det hotellet en sväng, Johanna som blev 18 år i februari har jag aldrig sett på hotellet, så för engångsskull fick jag bjuda henne på en liten cider. =) Pluttan!hehe..

Sedan bar det av hemåt, då fick jag sms av Erik som talade om att han var i "stor  stan" så gick å mötte han åh hans kompanjon vid Shell. Så vi åkte hem till mig, åh eftersom att jag varken äger kaffe eller kaffebryggare så fick de ett glas mjölk och lite thé.. hehe... trevliga prickar det där!

Men nu är det nog dags att börja tänka på sängen tror jag. Ska ju faktiskt upp och jobba imorgon bitti klockan sju. Så ska man ta å duscha lite innan å göra lite andra onödiga grejer.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback