Shit vilken helg asså!

Fredag:

Var jag uppe hos Sandra Renen. Vi käkade dip och pluggade körkortsteori. Mycket skoj måste jag säga. =) Sedan så satt vi inne lite på msn och snackade med folk. Inte någon längre kväll direkt. Vi var rätt trötta så vi la oss runt 9 halv 10 tiden. Sjukt skönt =)

Lördag:

Jag & Sandra var hemma i ingatorp en sväng hos min mor å far åh käkade lite mat och åt glass. Mumsigt :) Senare på kvällen fick sandra r ett sms från daniel. Han frågade om han fick komma över med ett par kompisar. Det var skojsigt skojsigt =) Vi åkte runt lite i eksjö åh såg en volvo som blev tagen av polisen för att driftat på torget. haha. stackarna ! Inte bra inte bra. Alexander nr 1 snackade lite med polisen om deras jävla däck. haha, det var skojsigt. Sedan drog vi hem till sandra igen å snackade lite . Pojkarna blev hungriga så runt 3 tiden drog vi till nässjö för att käka lite mat. Mycket mumsigt måste jag säga. Jag var lite hungrig så jag tog mig en smörgås bara typ.. hehe... Sedan kom vi hem igen åh sandra låg i sängen å möööös med någon sweet thing :) haha.. Men gulliga varom :)

Söndag,
trött som ett as. somnade runt 07 i morse och gick upp runt halv 11 tiden. haha....

Puss & hej leverpastej!!

En shiiita bra låt bjuder jag på



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback