Sena kvällar som vanligt =)

Idag har jag haft tjejdag med Sandra & Sandra. Mysigt :)
 Vi käkade på Keskins. hehe.. Ovanligt asså! 
Sedan åkte Renen hem :( Men hon var lite förkyld stackarn, så förstår henne!

Innan vi träffade på renen.
 Så drog vi bort till campingen med en polare.
Låg där & solade & kastade jävla ekollon på varandra.
Haha, nöje nummer 2.

Jag & Sandra häst kikade på Twilight eller hur den nu stavas :) Asabraa :)
jag är känsligast på jorden kom jag fram till.
Föll ett antar tårar typ 2 gånger i filmen. haha ..
Sandra bara skrattade åt mig, haha ..

Sedan lite senare kikade Polarn in :) hehe,
vi kikade på björnbröder hos Hästen,
 sedan tog jag min lilla kvällspromenad hem.
Tänk,
 jag gick istället för att åka bil.
 Stjäääärna till mig ! haha..

Natti natti kära vännen! Nu ska jag sova,
så jag kanske kan ta tag i mitt liv
& ta en tvätttid imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback