hejsan hoppsan!!

Nu är jag tillbaka till min blogg igen.
Har inte varit mycket att blogga om denna vecka..
Det enda som har varit värt att blogga om är Sandra Häst & Rehn !
Och min kära Jenny såklart som ringde ikväll.
Det var super duper trevligt att prata med henne,
Har inte snackat med henne på en sisådär två tre månader.
Men vänskapen är lika fast som innan. Härligt !


I helgen blir det Elmia med Rehnen. Mycket trevligt!
På fredag blire festa med nåra kompisar i jönköping. & gå på a6.
Lördag Elmia och på kvällen blire att åka runt med nåra polers.
Söndag blire hem till Sandra och grilla på kvällen.
Mysfamiljen dom älskar jag !


Och så ska man jobba imorgon med. Jag är sjukt glad över att jag har ett arbete som jag kan gå till =)

Men nu blir det att ringa å säga godnatt till mina älskade sedan blir det att sova.

Natti, natti!

P.S Glömde nämna att Sandra Rehn är och alltid kommer vara min vän oavsett vad som har sagts  och inte sagts. Vänskap är baserad på sanning och förtroende vilket man verkligen kan ha till Sandra. & den som har missat just det, vet verkligen inte vad det är för misstag den har gjort! Som sagt, sanningen varar alltid längst!


En avslutande bild för denna dagen.

Denna bilden tycker jag om , även det fingret! =)



Kommentarer
Postat av: Storasyster

... "nu blir det att ringa å säga godnatt till mina älskade" ... jag fick inget telefonsamtal... :'(

2009-04-09 @ 15:29:04
Postat av: zemeliex

Nee, jag vet syrro! Men antog att du låg å sov vid den tiden då jag skrev det. Så du skulle nog bara bli förbannad om jag ringde vid den tiden :) haha

2009-04-09 @ 16:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback