Händelserikt!


Idag har man arbetat, dock har man varit inne det mesta utav dagen tyvärr. Så fint väder som det  var! Har varit på Bowling DM med mina brukare. De var super super duktiga verkligen =) & roligt att se.

Sedan när man kommit hem, såg jag mina söta gulliga underbara brudar sitta utanför min dörr med mina solstolar & sola. =) hehe, så gulliga var dom :) Då var det ingen idé att tänka på nått att göra. För de visste precis vad vi skulle göra. Jag bytte kläder och förde över lite money till mitt konto. Sedan bar det av till vetlanda. Där det blev hamburgare och morötter :) hehe, så nyttig var jag. Dock är det för att min mage inte har varit bra, så kände att det kanske bara är positivt att äta någorlunda bra mat iaf. När man väl käkat upp blev det en rundtur på stan och sedan vidare till nässjö. Där vi också tog oss en liten tur runt. Väl hemma i eksjö runt 20 tiden. Var runt här lite å kikade på folk, ja i brist på annat att göra såklart. Finns ju inte så sjukt mycket att göra här kan jag väl inte påstå.Så var å lämnade tillbaka sandras pappas bil, sedan var man hemma runt 10 halv 11 hugget. Men fy så skoj vi har haft det! Tack för en sjukt rolig kväll tjejjor + Sofia såklart som också var med. En sjukt gullig brud må jag säga =)


Sen tänkte jag dela med mig av en bild på mig och vad jag har i mitt badrum.haha..



Puss&kraaaem


P.S. Får inte glömma 5 motorstopp tror jag det var. haha, men Sandra, jag håller med dig. Måste varit för att du aldrig kört bilen innan ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback