God kväll eller God natt =)



Idag har jag varit med mina bästa tjejer i Vetlanda och handlat lite mycket mysigt!
Jag shoppade två nya pluttar till min piercing.Sen lite kläder.
Det var en mycket värd dag.
Dock slutade den dagen någorlunda konstigt.
Men får hoppas att allt löser sig tillslut.

Sedan var man ute & gick laaaaajte med Sandra Häst & han.
Det var mycket trevligt det också.
Dock kunde inte Sandra Häst hålla tyst.
Munnen gick på henne hela tiden,
Men det var sjukt gulligt tycker jag =)
 Bra att någon pratade iaf!
Har suttit å tittat på Hem till Midgård, sjukt rolig serie det alltså.
Med mycket trevligt sällskap må jag säga.
Skrattade hjärtligt gjorde vi och sådant som hör det till.
TA DET INTE SNUSKIGT !!!!
JAG ÄR EN PRYD FLIKKA!
HAHA....

Senare idag blir det att leka med Sandra Häst & Sandra Renen med förhoppningsvis =)
Vi ska käka lite gott,
dock hoppas jag på grillning =)
Annars blir det keskins.
Efter bär det av hem till Sandra häst iaf på filmkväll,
med mycket tjockis godis
och trevligt sällskap.

Ha det finast folket,  för just  idag har jag en sjuuuukt bra dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback