....

Okej, nu vet jag !

Om jag hade vetat det som jag fick veta idag,
tidigare.
 Så hade jag aldrig tagit det såhär.
 Men nu vet man ju iaf,
& det är sjukt skönt !
 Visst, jag kanske är sjukt egotrippad ?!
 Men inte så konstigt kanske,
när man har fått helt fel signaler.
 (enligt mig)
Jag trodde verkligen påt ,
men som sagt.
Jag är väl allt för troende på mig själv eller nått.
Men nu kan jag ju vara lugn iaf,
 eftersom att jag är 100% säker på,
 att det inte är mig du menar.
Att det inte är mig du har skrivit om.
Men hade ju inte gjort något om du hade berättat det lite tidigare,
 som när jag kommenterat dina inlägg kanske.
Så,
nu kanske du har fått förklaringen till,
 varför jag såg lite sisådär hängig ut!

Aja, jag säger som alltid annars.

Life goes on!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback